jorvikexplorer

Alla inlägg under februari 2013

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 27 februari 2013 07:29

oki, så för er som inte redan sett det här mejlet (som ni borde gjort c;) lägger jag upp det här, det handlar om plug-in:et jag hoppas mina problem med datorn löser sig då ^.^

 




 

sååå, har har ni en lite ramdom film x) jag hadde tråkigt ^-----^


 
 

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 25 februari 2013 18:35

Joline jag vill göra nästa del av shadowmoon nuuuu!! logga in nu, behöver dig!   nää, men det måste ju komma ut en del två oxå + att jag har tråkigt x)


haha x) 3 inlägg på en timme    aja, jag har två korta filmer som typ är klara, skulle ni vilja se dem? :)





 

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 25 februari 2013 17:36

såå, jag har forskat efter lite information om vilken ras/raser Trouble är och har nog hittat rätt :3

Namn: Wildtrouble, kallas Trouble

Kön: Hingst

Ålder: 5år

Ras: Welsh av Halvblodstyp/Welsh partbred i variant small (ponnytyp)

Färg: Ljus-skäck

Andvändning: allroundponny

   


vänta! jag han inte ändra tillbaka färgen på texten
ju! så :) oki, så det om rasen är nytt :)

 

see yah later   

 

 

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 25 februari 2013 17:15

Det här har jag bästtämt mig för att köpa, allt utom de gula benlindorna den blåa hjälmen och den gula vojlocken är till min dressyrotfit :3


 


och sedan vill jag hälsa de få 3 läsarna vi har sorry x3 ska försköka bli aktiv igen   


 

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 10 februari 2013 20:36

Oj, jag glömde min nya ikon som Amelie fiksade till mig!     Amelie fixar allt ;D


 

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 10 februari 2013 20:26

Ja, jag vet att jag sa att (Oj, varför tar jag samma ord hela tiden!?) jag skulle vara mer aktiv men vad kommer sen!? Jag struntar i det... Iallafall jag har gjort många saker idag och haft väldigt kul och Amelie och jag har hittat lite smaskiga nyheter!   Här kommer lite bilder jag tog för ett tag sen och några jag tog idag. By the way jag har bytt hårfärg!



 



 


 


     




 


// Amelie fixar allt ;D



Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 5 februari 2013 14:20

Haj haj på daj krokodail   


Trouble är värkligen den bästa hästen på ss (för mig, ta inte illa upp     ) Han har varit i level 15 ett tag nu oxå :) han är den sötaste hästisen på internet :3

 

jag inte hunnit logga i än men ska, kanske ska göra ett till inläg snart igen :)


see yah ;D



 

Info x)


Detta är en Starstabelblogg.
www.Starstable.com

Denhär bloggen handlar om mej och min syster, Jag, Amelie är 13 år och min lillasyster, Evelyn är 12. Våra hästar heter Wildtrouble och Frostwispher, ha det bra :)

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards