jorvikexplorer

Alla inlägg under oktober 2012

Hej! Idag skulle jag rolla med Kate Flowerdaughter och hennes häst Moonshadow. Först väntade vi på Amelie som tydligen inte kom. Sedan så bestämde vi vart vi skulle rolla och vart vi skulle bo. Det fick bli Valedale. Jag bodde hos Elizabhet och Kate i huset närmast vattenfallet. När vi precis skulle börja rolla hackade min dator upp sig så jag blev tvungen att logga ut. Sedan hackade chatten upp sig och sen när vi äntligen blev klara blev Kate tvungen att logga... Tja, det vart måpnga missöden men vi hade kul ändå.   


 








 


Avalon står där Kate hade sitt hus i Rollspelet... VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ INTRESSANT GUBBE!?    ( Han säger " Hmmmmmmm.....Intressant......")

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 30 oktober 2012 21:01

Detta är min silver häst FrostWhisper!    Han är snäll och gullig men kan vara envis ibland. Han tycker mycket om strandprommenader och långa härliga bergsklättringar.. XD Fast stegra gör han väääääldigt ofta... -.- Jaja, annars är han en superhäst som är livlig men snäll och lugn på samma gång. Det jag personligen tycker bäst om honom är att ibland får han såna tokiga ideér!



 





Namn: Frostwhisper

Kön: Valack

Ålder: Drygt 4

Ras: Danskt varmblod

Pälsfärg: Apelkastad


Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 30 oktober 2012 19:00

Hej! Evelyn här! Jag och Amelie har letat efter många olika hemliga ställen, vi har hittat alla utom en. Den som vi inte har hittats ledtråd lyder såhär: " Du kan höra oljudet från tunneln de bygger genom bergen. Kanske är det de som är skyldiga till det här? " Hmmmm..... jag kan bara komma på två ställen där dom bygger genom ett berg och det är i Firgrove området vid Eldstigen, Det andra är vid Norra länken. I Firgrove området verkade det inte som att den fanns så vi kollade vid Norra länken. Det enda problemet är att Norra länken är så stort..... 

 


Det här är Wildtrouble, han kallas Trouble och är en hingst. Trouble är en blandras och har måga raser i sig, vi vet att han har dansk varmblod i släkten och han har nog några ponny raser i sig också. Han kan vara ett riktig gullegris   


Trouble är busig och ibland bongstyrig.  Han gillar att styra och ställa själv och det märks värkligen att han har ponny i sig. Han gillar att hoppa men brukar ha problem med landnigen   


Namn: Wildtrouble

Ägare: Amelie Bluestone

Ålder: 4år

Kön: Hingst

Personlighet: Busig och ibland lite för busig. Han är en gullegris :)

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 29 oktober 2012 11:25

Tjena! Jag heter Evelyn Moonforce och hade tänkt att sätta igång den här bloggen med detta inlägg!   Jag brukar hitta dom mest konstiga ställen! Jag och min syrra Amelie Bluestone har letat efter alla hemliga ställen. det är ett ställe vi inte har hittat. Jaja, om ni inte viste det så pratar jag om Starstable! :D


 











Tidigare månad - Senare månad

Info x)


Detta är en Starstabelblogg.
www.Starstable.com

Denhär bloggen handlar om mej och min syster, Jag, Amelie är 13 år och min lillasyster, Evelyn är 12. Våra hästar heter Wildtrouble och Frostwispher, ha det bra :)

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards