jorvikexplorer

Alla inlägg under november 2012

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 29 november 2012 19:47

Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag har haft fullt upp. Här är några tröst bilder!   



 









 






 




 




   

jahapp, jag rammlade av och han struntade fulständigt i att jag drogs genom stock och sten -.-' 



 

// Amelie Bluestone

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 2 november 2012 10:50


  provade filma med fraps :)

 

.... Är det där ett UFO!? O____X Vem bor där då? ;D

Info x)


Detta är en Starstabelblogg.
www.Starstable.com

Denhär bloggen handlar om mej och min syster, Jag, Amelie är 13 år och min lillasyster, Evelyn är 12. Våra hästar heter Wildtrouble och Frostwispher, ha det bra :)

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards