jorvikexplorer

Alla inlägg under januari 2013

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 31 januari 2013 09:45

Tjena hörni! Har ni saknat mig? Jag kommer antagligen bli mer aktiv nu när jag har bytt ridstil på Starstable, westernstil! Ärligt det är jätteroligt. Amelie har också westernstil och då menar vi inte bara kläderna vi menar också själva sättet som vi rider. Vi hade jätte roligt igår nör vi kollade efter    om ni fattar vad jag menar ;)












 





 



 



See ya later!   

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 27 januari 2013 15:44

haha!    vem är det som är mest aktiv nu då Evelyn?   

Sååå, jag har spelat idag (ofc) och jag har köpt en ny jacka för veckopengen :) jag och Trouble har tagigt det lungt idag och fotat lite och ridit i skogen :) men trouble kunde inte hålla sig så jättelänge, han var tvungen att galoppera och bocka ;)


 


Trouble i hagen :)


 

I belive i can fly :D Trouble bockar ;)



 


Kramis <3


   


Natural horsmanship, jag med den nya tröjan :)

   Trouble nosar på kamran :3


hajdå :)

som jag skrivit så har jag hållit på med en serie, och här är den :D den blev lite försenad, hoppas ni förlåter mig ;)  men by the way den inehåller antagligen stavfel då jag inte kan stava   


   

och då säger jag även.... fortsättning följer   

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 16 januari 2013 18:26

hej, jag sa ju i förra inlägget att jag skulle lägga upp bilder på min nya utröstning, så här är de   


   ny saldel och vojlock.


   och nytt träns :) jag letade jättelänge efter dethär tränset, sedan visade det sig att det var i Valedale  där jag hadde letat jätte många gånger   


Aja, jag gillar den nya uppdateringen :)


  definitivt Dark-core ;)


   dumma osynliga vägg!   


jag tror vi har fått svar på varför Avalon tycker saker ä så intressanta   

Av Amelie Bluestone & Evelyn Moonforce - 15 januari 2013 15:10


   Wilde Truoble :)


Japp :) nu har jag ritat gullegrisen    jag har ritat den i vad jag kallar "söt starstable stil" (jag kan måla bättre men ville hålla den enkel   )


jag vet, jag har inte bloggat på månader!    så här kommer lite fler bilder :)


 


  haha :p jättegammal bild :p


föresten, Trouble har fått ny utröstning, ska ta kort på den sen :)


ps. en hemmlis, jag håller på med en serie, mer än så får ni inte veta   


// Amelie :)


Info x)


Detta är en Starstabelblogg.
www.Starstable.com

Denhär bloggen handlar om mej och min syster, Jag, Amelie är 13 år och min lillasyster, Evelyn är 12. Våra hästar heter Wildtrouble och Frostwispher, ha det bra :)

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards